

Heb je opmerkingen of suggesties?
Twijfel zeker niet. We zouden het leuk vinden om samen een gesprek aan te gaan en Bonsoirs en haar producten samen te ontwikkelen! We kijken ernaar uit iets van je te horen!


Ben je een journalist?
Voor elk verzoek om beeldmateriaal of informatie over Bonsoirs actualiteiten, aarzel niet om contact op te nemen met ons persteam:
info@bonsoirs.nl
Kun je de vraag
herhalen?
Ik heb de verkeerde maat besteld. Wat moeten ik nu doen?
Geen paniek, het overkomt iedereen! Neem snel contact met ons op via info@bonsoirs.nl zodat we de nodige actie kunnen ondernemen. Als je bestelling nog niet is verzonden, zullen we ons best doen om aan je verzoek te voldoen.
Wat is het omruilbeleid van Bonsoirs?
Heb je de verkeerde maat besteld of bevalt de kleur je toch niet? We accepteren omruilingen van ongewassen en ongebruikte producten binnen de limiet van 60 nachten na uw aankoop. Uiteraard nemen wij de leveringskosten voor onze rekening. Stuur een e-mail naar info@bonsoirs.nl met vermelding van je bestelnummer en we sturen je de procedure om je retourbon af te drukken.
Wat is het retourbeleid van Bonsoirs?
Ben je niet tevreden met je Bonsoirs lakens? Geen probleem! Je hebt 60 nachten om je producten aan ons te retourneren. Stuur een e-mail naar info@bonsoirs.nl met vermelding van je bestelnummer en we sturen je de procedure om je retourbon af te drukken. De terugbetaling vindt plaats binnen 15 dagen en wordt automatisch gedaan op het account dat is gekoppeld aan de creditcard die is gebruikt tijdens de aankoop of op het Paypal-account dat is gebruikt voor de betaling.